بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدیر مرکز فوریت های اجرایی شهرداری قزوین از پیگیری 13 هزار و 907 گزارش مردمی ثبت شده در سامانه 137 خبر داد.
وی ادامه داد: تعدادی از تماس ها تکراری بوده است؛ یعنی درخواست قبلا ثبت شده و در دست اقدام بوده برای همین مجدد ثبت نشده است، اما برخی مطالبات به دیگر دستگاه های خدمات رسان مرتبط است که تا حد امکان همین درخواست های غیرمرتبط نیز پیگیری می شود.
مدیر مرکز فوریت های اجرایی شهرداری قزوین افزود: در مدت زمان یاد شده، برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد و دستفروشان در رتبه نخست درخواست ها قرار داشته، پس از آن مرمت آسفالت معابر در رتبه دوم و نظافت معابر، جمع آوری سگ های بی صاحب و تخلفات ساختمانی در جایگاه سوم درخواست های شهروندان بوده است. رتبه دوم درخواست ها برای مرمت آسفالت به دلیل حفاری برای انشعابات و فرسودگی جزیی آسفالت بوده است، اما شهروندان در مورد روکش آسفالت خیابان های اصلی که طی چند ماه اخیر انجام شده، ابراز رضایت دارند.
وی با اشاره به سازمان ها و مناطقی که بیشترین پیام ارجاعی را داشته اند، تصریح کرد: بیشترین درخواست شهروندان به سازمان مدیریت پسماند انتقال داده شده که پس از آن سازمان پارک ها و فضای سبز قرار دارد؛ البته سازمان های حمل ونقل و ترافیک، زیباسازی، ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی، مرکز توسعه اجتماعی و مرکز کنترل ترافیک، سازمان اتوبوسرانی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان فرهنگی - ورزشی به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.
کوزه گرها ادامه داد: بیشترین ارجاعات درخواست شهروندان به منطقه 2 بوده که پس از آن به ترتیب منطقه 1 و منطقه 4 و منطقه 3 در جایگاه آخر قرار دارد. برخی از درخواست های شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
انتهای پیام/
{{name}}
{{content}}